12.6.14

Crear, crear i no deixar de fer-ho

Em vaig comprar una llibreta per escriure tot allò que em venia al cap, tot allò que m'inspirava per a noves sessions. Intentaré planejar nous projectes de cara a l'estiu, no tindré tant de temps però espero fer almenys un projecte per setmana. Projectes diferents que no s'assemblin en res. Sempre intentaré enfocar-ho cap a la moda, que és el que realment m'agrada. 
També vull començar a fer fotos a nens petits. M'encanten els nens i aquella tendresa que transmeten, és realment bonic!

Al post anterior us vaig comentar que el dimecres 11 de juny tenia la meva primera sessió boudoir, però al final no la vam poder fer. Esperem poder fer-la dimarts dia 17 aviam si tenim sort i podem ensenyar els resultats.


A falta de noves fotos sempre van bé les del meu model preferit, el meu gat!












No hay comentarios:

Publicar un comentario